FANDOM

A Zöldséges Futár egy budapesten működő helyi termékeket kiszállító vállalkozás.

Rendelés a webáruházban: www.zoldsegesfutar.hu

Facebook oldal: facebook.com/zoldsegesfutar

A vásárlás lépései a következők Szerkesztés

Hogyan vásároljunk? - 2019

Vásárló a kívánt kiszállítás napja előtti napon legkésőbb 18.00 óráig leadott megrendelése. (Értelemszerűen több nappal előre is lehetséges a megrendelés!) Az összes termék kiválasztását követően a megrendelési űrlap alján található Megjegyzés rovatban kell megadni a szállítási napon (KEDD, PÉNTEK VAGY SZOMBAT) kívánt futár érkezési időt min. 2 órás intervallumban (pl.: péntek, 14 és 16 óra között) valamint a futár számára fontos információkat (pl.: családi ház, kérem csörgessenek telefonon...) Kedden és pénteken kiszállítás 10 és 20 óra közöttre kérhető, szombaton 10 és 16 óra között szállítunk!

Természetesen minden megrendelés leadható a weboldal használata nélkül is - e-mailben a (rendeles@zoldsegesfutar.hu) címre küldött levélben vagy telefonon a (06 30 588 7078) telefonszámon diszpécserünkön keresztül is.

1. Az e-shop bal oldali menűjében ki kell választani a kívánt terméket, a képre kattintást követően meg kell adni a kért mennyiséget (itt olvasható a termékekről részletes leírás is).

2. Kattintsunk a Vásárlás gombra a termék oldalán.

3. A termék hozzáadásra kerül a kosárhoz.

4. További termékigény esetén, kattintsunk a Vásárlás folytatása gombra és ismételjük meg az 1-3. pontok lépéseit.

5. Ha befejeztük a vásárlást, akkor válasszuk ki a kívánt fizetési módot, utána kattintsunk a Megrendelés gombra.

6. A következő lépésben ki kell tölteni a megrendelőlap mezőit.

7. A kitöltés után el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatkezelési szabályzatot.

8. Végül a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesíteni kell a megrendelést.

9. A megrendelésről hamarosan megérkezik egy visszaigazoló e-mail, bármilyen probléma esetén kollégáink telefonon felveszik a kapcsolatot.