Advertisement

Nemzeti Agrárgazdasági Kamara webes szolgáltatása a termelői adatbázisok sorában.

A NAK Piackereső szolgáltatása 2017-ben formában és tartalommal áll az érdeklődők rendelkezésére. A folyamatosan bővülő adatbázis tartalmazza a már korábban is elérhető közvetlen értékesítést segítő helyi termelői piacokat valamint kiegészült a hagyományos piacok keresési felületével.

Szolgáltatásunk lehetővé teszi mind a fogyasztó, mind a termelő számára, hogy megtalálja a hozzá legközelebb lévő piacokat illetve megismerje az ott értékesítő termelőket és termékeiket.

A felület többféle keresési lehetőséget is biztosít, így „Piac”, „Termelő” vagy „Termék” szerint, a kívánt megyét vagy termék esetén a kívánt termékcsoportot kiválasztva.

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szándéka, hogy minél többen válasszák a piacot rendszeres bevásárlásuk helyéül. A piac évezredek óta egyfajta közösségi térként is funkcionál, számos egyéb társadalmi tevékenységnek is helyet adva. Lehetőség van kérdezni az árustól, személyes, közvetlen kapcsolatot kialakítani, esetenként a termékeket is megkóstolni. A piacon vásárlás a tudatos táplálkozás terén is előrelépést jelent.

Források[]

Advertisement