FANDOM

A Jószolgálat-­­díj a különböző szociális területeken végzett áldozatos és példaértékű munkát végzőket kívánja évente elismerni. A díjra megfelelő ajánlással országos szinten nyitottan jelölhetőek személyek, szervezetek, közösségek, akik vagy amelyek kiemelkedő és példaértékű, áldozatos szociális munkát végeznek az alábbi területek valamelyikén: családok, kisebbségek, fogyatékkal élők, idősek, hajléktalanok hathatós segítése.

A díj célja többek között, hogy a különböző területeken szociális munkát végzők gyakran láthatatlan, de áldozatos és példaértékű munkáját, valamint annak a társadalomra gyakorolt hatását bemutassa, a különböző szociális életpályákat népszerűsítse, és azok társadalmi elismertségét növelje. A díj missziója továbbá, hogy díjazott személyek és intézmények széles körű bemutatásán keresztül a szociális munka különböző közegeinek mindennapjaiba is betekintést adjon. Egész éven át tartó médiakampányon keresztül hívja fel a figyelmet a rászorulók különböző rétegeire valamint az irántuk való tolerancia és cselekvő szeretet fontosságára.

Kapcsolódó oldalak Szerkesztés

Források Szerkesztés