FANDOM

Integration

Az újrahasznosítás által a hulladék csak egy körforgás része

A Hulladék egy gyártási folyamat olyan mellékterméke, amely hasznosítása nem megoldott. Szelektíven gyűjtve másodlagos nyersanyagként hasznosíthatók.

A körforgásos gazdaság célja a teljes újrahasznosításra való törekvés, hulladék tervezett és tudatos megszüntetése.

Személyes, egyéni lehetőségek hulladék csökkentésre Szerkesztés

Európai Hulladékcsökkentési Hét Szerkesztés

Az Európai Hulladékcsökkentési Hét egy minden év november utolsó hetében megrendezésre kerülő kezdeményezés. A Hétnek egyre nagyobb társadalmi szemléletformáló szerepe van, hozzájárul a lakosok környezettudatos gondolkodásának erősítéséhez, közösségek formálásához, és kiadásai csökkentéséhez. Ennek köszönhetően tökéletesen alkalmas vállalati társadalmi felelősségvállalási feladatok ellátására. A részvétel különösen hasznos lehet olyan cégek számára, amelyeknél nyitottak a környezetvédelem, környezettudatosság, fenntartható fejlődés témaköreire, és CSR-tevékenységük során aktív, cselekvő, kreatív elemeket kívánnak megvalósítani.

Az Európai Hulladékcsökkentési Díjért folyó versenyben az elmúlt években kiemelkedően teljesítettek a magyar résztvevők. 2013-ban a dabasi 2. számú Óvoda, 2014-ben pedig egy magánszemély, Greksa Lászlóné is bekerült a döntőbe.

Ajánlott oldalak Szerkesztés