FANDOM

A Gólya egy szövetkezeti alapon működtetett közösségi ház és presszó Budapest VIII. kerületében. A közösségi tér tágas beltere és nagy kertje mellett egy különálló, gyermek napközinek és műhelyeknek, foglalkozásoknak használt teremmel, egy próbateremként működő pincével, és egy saját irodával rendelkezik. A pult és a konyha sokféle étellel és itallal várja a vendégeket, többek között minden hétköznap fél tizenkettőtől napi húsos és vega ebédmenüvel. Hetente többször élőzene, koncert tölti meg élettel a helyet, emellett filmklubokat, előadásokat, beszélgetéseket, és rendszeres csere-bere piacot rendezünk. A Gólya otthont ad csoportok (baráti társaságok, családok) és szervezetek nyilvános és zárt eseményeinek is.

2018-as költözési kampány Szerkesztés

Egy olyan helyet álmodtunk meg, ahol a vendéglátás, koncertek és egyéb rendezvények mellett elférnek olyan irodák is, amiket a szövetséges szervezetek használnak. Képzeljétek el, hogy az új Gólyában lenne helyetek dolgozni, ha tartanátok egy kis szünetet, vagy levezetnétek a felgyűlt feszültséget, akkor átmehetnétek egy boksz- vagy akár jóga órára, ha kikapcsolódnátok vagy kihasználnátok a kreativitásotokat, akkor műhelyeink nyitva állnának előttetek, akár barkácsolnátok, akár pólót terveznétek. Nagyobb konyhánk pedig egész nap a rendelkezésetekre állna, bármikor törne rátok az éhség a munka vagy kikapcsolódás során!

Kapcsolódó, hasonló szervezetek Szerkesztés

Forrás Szerkesztés